14/12/2022

Partit solidari entre la FAF i Special Olympics

Partit solidari entre la FAF i Special Olympics

Futbolistes de les diferents seleccions nacionals i membres de l’equip dels Special Olympics han disputat aquesta tarda un amistós a la Massana. Es tracta d’un dels actes que la Federació de Futbol (FAF) ha impulsat de cara a les festes nadalenques. A banda de l’encontre, també s’han fet altres activitats. L’entitat també ha volgut donar suport a la campanya de recollida de joguines organitzada per Ràdio i Televisió d’Andorra (RTVA).

El partit s’ha disputat a la pista de futbol sala del CE La Massana. Han pres part el porter de l’absoluta Josep Gomes; Èric Balastegui, de la sub 21, Xavi Pla i Arnau Rodríguez, de l’absoluta de futbol sala; Carol Santos, del juvenil de l’Enfaf i, també, el president, Fèlix Álvarez. “Per a nosaltres és molt important promoure el futbol i el futbol sala sense fer distincions. Hem creat el Campus Tots Marquem per a nens amb risc d'exclusió, el projecte Playmakers per potenciar el futbol femení entre d'altres ii també aquest partit amb els Special Olympics per reivindicar el nostre esport i demostrar que la pilota no entén d'edat, sexe o religió", ha assegurat el màxim mandatari de la Federació.

En el marc dels actes previs al Nadal, l’entitat també s’adhereix a la campanya de recollida de joguines d’RTVA en favor de Càritas. Per això, s’ha fet una crida als clubs a col·laborar. I, a més, el centre d’entrenament de la FAF serà un dels punts on es podrà dur material.

Articles relacionats
Special Olympics Andorra participarà als Jocs Mundials d'Abu Dhabi amb una delegació formada per 20 esportistes, que competiran en 6 modalitats.
La delegació andorrana que participa als Jocs Mundials Special Olympics a Abu Dhabi s'ha adjudicat fins al moment 12 medalles: 2 d'or, 7 de plata i 3 de bronze.
Després de l’estada a Ossberg, els esportistes inicien la competició i activitats