11/04/2016

Entrenament de petanca

Entrenament de petanca
Dimecres, 6 d'abril. Avui per a uns quants, toca entrenament de petanca. s'afegeix un nou esportista, el Juan. Ell però ja coneixia a molts dels companys i també a l'entrenadora, la Leo.
 
Comença la sessió amb l'escalfament que avui el dirigeix el Jordi. Les boles han perdut la pintura i costa reconèixer quines són de cadascú. Fa uns dies que els van prometre boles pintades i... de sobte, apareix l'Isaac amb una bossa i de dins, surten moltes boles d'alegres colors.
 
Aviat hi haurà una competició de petanca fora del país i no podem relaxar-nos. Hem de continuar treballant fort si volem aconseguir nous èxits!!! 
Articles relacionats
La competició tindrà lloc el cap de setmana del 24 al 26 de març a la pista de l’Esparver de Soldeu-El Tarter. Andorra hi participa juntament amb les delegacions de Catalunya, Castella la Manxa i Aragó
Ens trobem un cop més, com cada any, a la casa de colònies d'AINA.
La Fundació Crèdit Andorrà va lliurar equips d'esquí alpí a tots els atletes d'aquesta secció d'Special Olympics perquè els utilitzin en els diferents entrenaments i competicions al llarg de la temporada.